Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.
Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.
Eirik Haus er høgskolelektor ved Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI. Han har en mastergrad i markedsføring fra Høgskolen i Buskerud og lang erfaring som foreleser i metodefag.
Lars Erling Olsen er professor i markedsføring og dean for Executive programmer ved Handelshøyskolen BI. Han har doktorgrad fra BI, og er MBA og siviløkonom fra NHH. Olsen har lang undervisningserfaring og er en hyppig brukt foredragsholder og konsulent. Han har publisert i tidsskrifter som f.eks. Journal of Business Research, Journal of Advertising, Marketing Letters, Psychology & Marketing, European Journal of Marketing og Journal of Brand Management.
Produktinformasjon
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2022
Forlag: Cappelen Damm Akademisk
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788202738433
Antall sider: 156
Serienavn: Pensum på 1-2-3
Kategorier: Høyere utdanning, Økonomi, administrasjon, markedsføring, Økonomi, markedsføring og organisasjonsfag