Hva skal til for å bli en god medarbeider? Hva er det lederen ønsker seg og lar det seg kombinere med den arbeidsdagen du vil ha?
Gode medarbeidere får gjort tingene i tide, de kjenner seg selv og andre og vet hvordan de kan få det beste ut av seg selv, kolleger og lederen.
Eksemplene, metodene og rådene som gis i denne boken er hentet fra norske arbeidsplasser. De gir deg det beste utgangspunktet til å lære deg selv å kjenne som medarbeider, og bli en enda bedre en!
Hva skal til for å bli en god medarbeider? Hva er det lederen ønsker seg og lar det seg kombinere med den arbeidsdagen du vil ha?
Gode medarbeidere får gjort tingene i tide, de kjenner seg selv og andre og vet hvordan de kan få det beste ut av seg selv, kolleger og lederen.
Lisa Wade (f.1964) har bakgrunn som journalist, rådgiver i McKinsey og selvstendig konsulent innen leder- og organisasjonsutvikling. Hun arbeider nå for konsulentselskapet The Performance Group og hjelper ledere og medarbeidere til å gjennomføre det de ønsker. Gjennom bokserien, JobbForLivet, setter hun fokus på allmenne og aktuelle temaer knyttet til utfordringer man møter gjennom ulike stadier i yrkeslivet. Boken Slik lykkes du som medarbeider er den første i serien.
Lisa Wade er gift, har tre barn og er bosatt i Oslo.